Lättsålda och omtyckta produkter!

Sortimentet består av: chokladbollar, fröknäcke, dammsugare, arraksbollar och kolabollar. För att göra det enkelt för er, har vi valt att fokusera på de populäraste och bäst säljande sorterna. Våra produkter innehåller färre E-nummer än jämförbara produkter på marknaden.

Ni tjänar 20-25 kr/burk vilket motsvarar 40-50% på våra produkter!

Choklad-

bollar

Underbart härliga chokladbollar. Med äkta kakao- kokos och kärlek! Chokladbollarna är rullade i riven kokos.

Fröknäcke

Ett frasigt, knaprigt havssaltat fröknäcke med tuggmotstånd som riktigt smälter i munnen. Härlig smak av välgörande fröer och fibrer. Vårat ”hälsoalternativ” för den som inte är ett kakmonster.

400g

Dammsugare

Kärt barn har många namn. Vi kallar den dammsugare men den kallas även punchrulle, 150 ohmare, arraksrulle eller trådrulle. Vår storsäljare är det i alla fall. Vi använder oss av äkta marsipan i vår dammsugare.

Arraks-

bollar

Denna ljuvliga boll har en härligt len ton av arrak. Våra arraksbollar är endast bra nog för den bäste!! Bollarna är rullade i chokladströssel.

Kola-

bollar

Barnens favorit. En barnsligt god boll som får gomseglet att krulla sig. Kolabollen är rullade i härligt karamellströssel.

Produktspecifikation

Vikt 500 g
Ingredienser HAVREGRYN, socker, vegetabilisk olja och fett (palm, raps, solros), kokosflingor, vatten, kakaopulver, arom, salt, emulgeringsmedel (solroslecitin, mono o diglycerider samt polyglycerolestrar av fettsyror (veg)), konserveringsmedel (natriumpropionat), antioxidationsmedel (citronsyra), Kan innehålla spår av: MANDEL, SOJA.

Energivärde 1980kJ, 475kcal
Fett 28,0 g därav mättat 11,5 g
Kolhydrater 48,1 g därav sockerarter 29,3 g
Protein 5,0 g Salt 0,4 g

Allergener GLUTEN.

GMO Status Ingredienserna i denna produkt är inte genetiskt modifierade organismer (GMO) och är inte tillverkade från GMO. Enligt direktiv 1829/2003EG och 1830/2003EG.

Kakaopulver UTZ

Vattenaktivitet 0,70 Lagringsföreskrifter Förvaras mörkt o svalt, ej över normal rumstemperatur ca 20ºC.

Vikt 500 g
Ingredienser socker, HAVREGRYN, vegetabilisk olja och fett (palm, raps, solros), MANDEL, vatten, kakaopulver, arom, emulgeringsmedel (glykos, sorbitol, invertlösning, solroslecitin, mono o diglycerider samt polyglycerolestrar av fettsyror (veg), kaliumalginat), salt, konserveringsmedel (natriumpropionat, kaliumsorbat), färgämne (betakaroten, patentblått), antioxidationsmedel (citronsyra). Kan innehålla spår av: SOJA.

Energivärde 1782kJ, 445kcal
Fett 19 g därav mättat 7 g
Kolhydrater 58 g därav sockerarter 36 g
Salt 0,2 g

Allergener GLUTEN, MANDEL

Vattenaktivitet 0,70

Vikt 500 g
Ingredienser socker, HAVREGRYN, vegetabilisk olja och fett (palm, raps, solros), vatten, kakaopulver, arom, salt, emulgeringsmedel (solros och SOJALECITIN, mono o diglycerider samt polyglycerolestrar av fettsyror (veg)), konserveringsmedel (natriumpropionat), glykos, antioxidationsmedel (citronsyra). Kan innehålla spår av: MANDEL.

*Energivärde 1988kJ, 483kcal
Fett 26,7 g därav mättat 10,1 g
Kolhydrater 52,5 g därav sockerarter 32,5 g
Salt 0,4 g

Allergener GLUTEN, SOJA.

Vikt 500 g
Ingredienser socker, HAVREGRYN, vegetabilisk olja och fett (palm, raps, solros), vatten, kakaopulver, arom, salt, emulgeringsmedel (glykos, solros och SOJALECITIN mono o diglycerider samt polyglycerolestrar av fettsyror (veg)), konserveringsmedel (natriumpropionat), antioxidationsmedel (citronsyra), färgämne (indigotin, klorofyllkopparkomplex, kurkumin, riboflavin, karmin), rödbetsjuice, talk, vanilin. Kan innehålla spår av: MANDEL.

Energivärde 1990kJ, 484kcal
Fett 26,7 g därav mättat 10,1 g
Kolhydrater 52,5 g därav sockerarter 32,5 g
Salt 0,4 g

Allergener GLUTEN, SOJA.

Vikt400 g
Ingredienser
: Fullkornsrågmjöl (22,5%), solrosfrön (17,8%), linfrö (16,6%), sesamfrön (15%), havremjöl (11,9%), pumpafrön (5,9%), havregryn (4,7%), socker (2,8%), havssalt (1,2%), rapsolja (1,2%), rosmarinextrakt (<1%). Kan innehålla spår av: MJÖLK, ÄGG, MANDEL OCH HASSELNÖTTER.

Näringsvärde 100 g
Energi värde 2199kJ/527kcal
Fett 31,2g
därav mättat 4,2g
kolhydrater 44,7g
därav sockerarter 2,5g
Kostfiber 13,7g
Protein 16,8g
Salt 1,2g

Produkterna är tillverkade i Sverige

Fröknäcke är tillverkat inom EU

Ingredienserna i våra bakverk är inte genetiskt modifierade. De innehåller UTZ certifierad kakao och
RSPO certifierad palmolja. Kondisbitarna är fira från mjölkproteiner, jordnötter och trädnötter. Fröknäcke kan innehålla spår av hasselnötter. De ska förvaras svalt och ej över 20 grader.