Lättsålda och omtyckta produkter!

Det lättaste sättet för er att tjäna pengar till klassen, laget eller föreningen är att sälja våra efterfrågade produkter. Genom att sälja Föreningskakans kondis/fikabitar är det lätt, roligt och går snabbt att tjäna pengar. Våra produkter tillverkas i Sverige (fröknäcke inom EU) med kvalitets råvaror. Sortimentet består av: chokladbollar, fröknäcke, dammsugare, arraksbollar och kolabollar.

För att göra det enkelt för er, har vi valt att fokusera på de populäraste och bäst säljande sorterna.

Hög förtjänst per burk

Förtjänsten är 20-25 kr per såld burk, ju mer burkar ni säljer desto mer tjänar ni.

Exempel: Om ni säljer…
50-359 burkar så är förtjänsten 20kr/burk
360-549 burkar så är förtjänsten 22kr/burk
550- burkar så är förtjänsten 25kr/burk

Leveranstid:

Det som är unikt med oss är att vi bakar efter beställning. Våra produkter är alltså alltid färskbakade. Dessutom innehåller våra produkter färre E-nummer, nötter, allergener än motsvarande produkter av annan tillverkare. Normal leveranstid är ca en vecka efter beställning.

Säljtips

• Gå ut och knacka på dörren till grannar och vänner.
  • Hör av dig till släktingar och berätta att du säljer.
  • Be föräldrarna ta med säljhäftet till sina jobb eller lägga ut på sociala medier att ni säljer våra produkter.
  • Ju fler du hör av dig till – desto fler kommer köpa av dig.

Så här går det till

• Beställ och dela ut säljhäften till alla som ska sälja (det finns fler häften att skriva ut från hemsidan).
  • Bestäm hur lång försäljningsperiod (ca 2-3 veckor är lagom).
  • Sammanställ försäljningen och maila, ring eller skicka in beställningen.
  • Förtjänsten per burk är upp till 50% av försäljningspriset.
  • Fri frakt.